2 Ocak 2013 Çarşamba

Hatırlamıyorum




















by GG

Hatırlamıyorum
Hatırlamam gerekenlerimi
Gerekmeyenlerimi hatırlamadığımı
Hatırlamıyorum
                    Gitmem gerekenken fazla mı gidiyorum
                    Bilmiyorum
Sevmem gerekenden fazla mı seviyorum
Bilmiyorum
                    Anlamam gerekenden fazla mı anlıyorum
                    Bilmiyorum
Düşünmem gerekenden fazla mı düşünüyorum
Bilmiyorum
                    Katlanmam gerekenden fazla mı katlanıyorum
                    Bilmiyorum
Yaşıyorum
Dayanamayacağım kadar
Gidiyorum
Gidemeyeceğim kadar
                    Kalıyorum
                    Kalamayacağım kadar
                    Biliyorum
                    Bilemeyeceğim kadar
Bir an için duramıyorum
İçimde birikenleri boşaltamıyorum
Kimsenin derman olmadığını biliyorum
Ben de derman kalmadığını bilmiyorum
                    Kanatsız uçmuşum
                    Kulaçsız yüzmüşüm
                    Yağmursuz ıslanmışım
                    Dalsız çiçek açmışım
İçiyorum
Hatırlamadığım kadar içiyorum
Katlanma anına içiyorum
Kalabilme hatırasına içiyorum
                    Hatırlamıyorum
                    Kaydetmeye
                    Gerek
                    Olmayanlarımı
                    Hatırlamadığımı
                    Hatırlamıyorum
Bazen
Gidiyorum
Kalmaktan
İyi
Olduğu
İçin
                    Bazen
                    Kalıyorum
                    Gitmekten
                    İyi
                    Olduğu
                    İçin
Yaşıyorum
Dayanamayacağım
Kadar
Yaşıyorum
                    İçiyorum
                    Hatırlamayacağım
                    Kadar
                    İçiyorum
İyi
Seneler

02.01.2013

Hiç yorum yok: