30 Ocak 2013 Çarşamba

Ben sana yazıyorum

 











by GG


Ben sana yazıyorum
Kimbilir sana gelene kadar kimler okuyor
Ben sana koşuyorum
Sana gelene kadar kimleri geçiyorum
                    Ben sana ağlıyorum
                    Sana gelene kadar gözyaşlarım kuruyor
                    Ben sana yanıyorum
                    Sana gelene kadar sağanaklar düşüyor
Ben sana yatıyorum
Sen gelene kadar üzerimi kimler örtüyor
Ben sana kalıyorum
Sen gelene kadar kimler gidiyor
                    Ben sana uyanıyorum
                    Sen gelene kadar gece oluyor
                    Ben sana doğuyorum
                    Sen doğana kadar kimler ınga diyor
Denk gelemiyoruz
Birbirimizi delicesine istesek bile
Denk gelemiyoruz
                    Ben seni bekliyorum
                    Senin saatin duruyor
                    Ben seni düşlüyorum
                    Senin gerçeklerin doğuyor
Ben seni ezberliyorum
Senin unutkanlığın başlıyor
Ben seni derinliyorum
Senin sığlıkların parıldıyor
                    Ben senden gidiyorum
                    Senin koşuların peşimden geliyor
                    Ben senden kaçıyorum
                    Senin polislerin göreve başlıyor
Ben senden vazgeçiyorum
Senin yüreğin iptal ediyor
Ben senden geçiyorum
Senin kırmızı ışıkların yanıyor
                    Denk gelemiyoruz
                    Birbirimizi delicesine istesek bile
                    Denk gelemiyoruz
Ya
Kendimizi
Tanımıyoruz
Ya
Da
Birbirimizi
                    Ya
                    Sevgimizi
                    Tanımıyoruz
                    Ya
                    Da
                    Seveceğimizi
Birbirimizden
Öğrendiğimiz
Olmayacak
Sevdayı
                    Yeni
                    İnsanlarımıza
                    Sunmayalım
Sevmeninde
Özlemeninde
Beklemeninde
Yeterli
Olmadığını
                    Haber
                    Yapalım
Ben
Sen
Yok
                    Gidelim
                    Var
                    A
Yazdıklarımı
Silmem
Merak
Etme
                    Seninle
                    Olamasak
                    Bile
Onlar
Senindir
                    Bul

30.01.2013

Hiç yorum yok: