6 Ocak 2013 Pazar

Uzun ilişkilerin














by GG

Uzun ilişkilerin
Peşinden koşanlar
Merhabadan sonra
Kahve içmeyenler
                    Kaçıncı günden sonra öpüşünce
                    Sizin kadar namuslu olurum
Hayatının insanını arayanlar
Sonuna kadar keyif aldığı geceyi
Sabaha değil hayata doğurmak isteyenler
                    Kaç hayatı kaçırdınız
Ya da ben düzeyli ilişki yaşarım
Sonunu kadar emin olmalıyım
Dediğiniz ve emin olduğunuz
                     Kaç sevdiğinizden ayrıldınız
                     Aldatıldınız
Merhabadan sonra
İçtiğim bütün kahveler hala sıcak
Ama hala sizin kadar namuslu değilim
                    Yukarıdaki satırların
                    Gerçek kişilerle ilişkisi yoktur
                    Varsa bile yazılırken yoktu
Nereden geldiğini bilmediğim
Bu satırların
Yazanı tabi ki benim
                    Ama
                    Durup dururken
                    Neden ziyaretime geldiğini bilemedim
Madem geldi hoş geldi
Alt alta içi çe denk gelip
Uzadı
                    Uzun
                    İlişkilerim
                    Oldu
Merhabadan
Sonra
Kahve
İçtiğim
Daha
Çok
Oldu
                    Hala
                    Kendim
                    Kadarım
Ne
Uzadım
Ne
Kısaldım
                    Hala
                    Yüreğim
                    Ve
                    Tenim
                    Var
Aşk
Derseniz
O
Deliyi
Yüreğim
Ve
Tenimle
Tek
Geçerim
                    Önünde
                    Yüreğimle
                    Eğilirim
Aşk
Olsun
Olmuyorsa
Kahvem
Koyu
Olsun


06.01.2013

Hiç yorum yok: