26 Ocak 2013 Cumartesi

Eskimeyen yaralarını



















by OM


Eskimeyen yaralarını
Kanatmak istemem
Sana bir ömür
Su
Vermek isterim
                    Hakkında yazılanların
                    Ben olduğumu bilmeni isterim
Eski aşkıma satırlar doğuruyorsam
Gelmesi için değil
                    Ne kadar anlamlı
                    Ne kadar değerli
                    Ne kadar ben
Olduğunu hayata anlatmak için
                    Eski sevdiğime satırlar doğuruyorsam
                    Gelmesi için değil
Onunla yaşadıklarımın güzelliğini
Onunla çoğalttıklarımın anlamını
Onunla imkansızlaştırdığım hayatımı
                    Bilene bilmeyene anlatmak için
Eski aşkıma satırlar doğuruyorsam
Üzüntümden değil
                    Onunla yaşamanın büyüsünü
                    Onunla uyanmanın gülüşünü
                    Onunla olmanın bütününü
Cümle aleme duyurmak için
                    Eski sevdiğime satırlar doğuruyorsam
                    Üzüntümden değil
Gözlerinin güzelliğini
Teninin yeniden doğuruşunu
Yüreğinin sonsuz anlamını
                    Duyana duymayana seslenmek için
Eski aşkıma satırlar doğuruyorsam
Ayrıldığımız için değil
                    Eski sevdiğime satırlar doğuruyorsam
                    Onsuz yaşayamadığım için değil
Onunla
Yaşadığım
Anların
Benim
İçin
Ne
Kadar
Derin
Olduğunu
                    Üzerinden
                    Uzun
                    Yıllar
                    Geçse
                    Bile
                    Onu
                    Düşündüğümde
                    Yüreğimin
                    Kahkahasını
Hayata
Haykırmak
İçin
                    Eski
                    Aşkıma
                    Satırlar
                    Doğuruyorsam
Beni
Eksik
Bıraktığı
İçin
Değil
                    Tam
                    Aksine
                    Bana
                    Bütünlenebileceğimi
                    Yaşattığı
                    İçin
Dersen
Ki
Yerini
Doldurabildin
Mi
                    Tabi
                    Ki
                    Hayır
Onun
Yeri
Ona
Ait
                    Ben
                    Kendim
                    Kadar
                    Yaşamaya
                    Devam
                    Ediyorum
Sen
De
Et


26.01.2013

Hiç yorum yok: