9 Ocak 2013 Çarşamba

Benden gittin ama










ksb

Benden gittin ama
Bedenimden gitmedin
Şehrimden gittin ama
Yüreğimden gitmedin
Yatağımdan gittin ama
Tenimden gitmedin
Ellerimden gittin ama
Dokunuşlarımdan gitmedin
                    Ufukta kayboldun ama
                    Gözlerimden gitmedin
                    Odamdan kayboldun ama
                    Mahallemden gitmedin
                    Hayatımdan kayboldun ama
                    Aklımdan gitmedin
                    Suretinle kayboldun ama
                    Yüreğimden gitmedin
Sen kadar doğmuşum
Sen kadar ölmüşüm
                    Kim kadar kalmışım
                    Hiç içinde yaşamışım
Kar yağdığında
Seni özlüyorum
Çiçekler açtığında
Seni özlüyorum
Deniz koktuğunda
Seni özlüyorum
Yapraklar sarardığında
Seni özlüyorum
                    Dört mevsim
                    Seni yaşıyorum
Trafik sıkıştığında
Seni özlüyorum
İşten atıldığımda
Seni özlüyorum
Taşa takıldığımda
Seni özlüyorum
Gündüz karabasanlarımda
Seni özlüyorum
                    Kırk belada
                    Seni yaşıyorum
Kıyamet
Kopsa
Kabulüm
                    Marduk
                    Çarpsa
                    Kabulüm
Mayaların
Son
Yaprağı
Yırtılsa
Kabulüm
                    Ölüm
                    Hoş
                    Geldin
                    Dese
                    Kabulüm
Bir
Tek
Sensizliği
Kabul
Edemiyorum
                    Derken
                    Yaşadıklarımız
                    Yüreğime
                    Dikiliyoır
Yanağın
Yanağıma
Dokunuyor
                    Kokun
                    Tenimi
                    Kucaklıyor
Bakışların
Gözlerime
Mıhlanıyor
                    Sensizliği
                    De
                    Kabul
                    Ediyorum
Sen
Kadar
Sensizliğinde
Yaşıyorum
                    Her
                    Nefes
                    Alışımı
                    Sana
                    Bırakıyorum
Suni
Teneffüs
İle
Yaşıyorum


09.01.2013

Hiç yorum yok: