30 Ocak 2013 Çarşamba

Beni acımasız mandallarla ipe astın













by UK


Beni acımasız mandallarla ipe astın
Deli rüzgarı ardında bıraktın
                    Sensizlikte kuruyor içim
                    Tenim kaldı sicim sicim
Her rüzgar vuruşunda
Bir mandal kırılıyor
Bir yanım boşlukta sallanıyor
                    Sensizliğin ayazında
                    Kuru dallara döndüm
                    Öksüz
Sensizliğin karanlığında
Çatlamış topraklara döndüm
Susuz
                    Her rüzgar vuruşunda
                    Bir mandal daha kırılıyor
                    Yüreğim benden kopuyor
                    Ufukta hayattan kayboluyor
Parça parça sallanıyorum
En sonunda
Hepsimi rüzgar çalıyor
Senden uzaklara üflüyor
                    Bomboş kalıyorum
                    Kalabalık sokaklarda
                    Bomboş kalıyorum
                    Kelimelerin savurganlığında
                    Bomboş kalıyorum
                    Sensizliğin karabasanlarında
Kırık mandalları topluyorum
Kendimi biraraya getiremiyorum
                    Bir parçamı rüzgar aldı
                    Bütünümü sen
                    Geriye bana birşey kalmadı
Sensizliğin yanına koyacak ben kalmadı
                    Gitsem gdemiyorum
                    Kendimi bulamıyorum
Kalsam kalamıyorum
Kendimi bulamıyorum
                    Ölsem ölemiyorum
                    Kendimi bulamıyorum
Sensizliğimi
Sayısız
Mandalla
Acımasız
İpe
Asıyorum
                    Deli
                    Rüzgar
                    Ortaya
                    Çıkmıyor
İmbat
Kordon
Dan
Gelmiyor
                    Mandallar
                    Sapasağlam
Sensizliğim
Sırılsıklam
                    Hiçbir
                    Rüzgar
                    Onu
                    Kurutmak
                    İstemiyor
Göz
Yaşlarım
İntihar
Ediyor
                    Sensizliğin
                    Yanına
                    Koyacak
                    Bir
                    Ben
                    Bile
                    Kalmıyor
Rüzgar


30.01.2013

Hiç yorum yok: