25 Ocak 2013 Cuma

Düğmenin iliğe kavuşması gibi












by BK


Düğmenin iliğe kavuşması gibi
İpliğin iğnenin deliğini bulması gibi
Hula hoop un bele dolanması gibi
Topaçın ipine sarılması gibi
                    Gibi gibi geldim
                    Kesin kaldım
Vidanın yuvasına kıvrılması gibi
Trenin tünelde kaybolması gibi
Bulmacayı tamamlayan son harf gibi
Yanan fitilin barutla buluşması gibi
                     Gibi gibi geldim
                     Kesin kaldım
                     Teninde yaşadım
Bebeğin biberonu yutması gibi
Kuraklığın üzerine düşen sağanak gibi
Günebakanın karşısına dikilen güneş gibi
Karanlığın ortasına çakan fener gibi
                    Gibi gibi geldim
                    Kesin kaldım
                    Bereketinde yaşadım
Ankara dan İstanbul a dönmek gibi
Yağmur sonrası toprak kokusu gibi
Uzun yol kaptanının karayı görmesi gibi
Doğacak çocuğa miektup gibi
                    Gibi gibi geldim
                    Kesin kaldım
                    Kucağında yaşadım
Aşkın yaşanmamış en deli hali gibi
Tenin dokunulmamış en derin bütünü gibi
Gözlerin görmemiş en anlamlı bakışı gibi
Ellerin dokunmamış en sıcak sarışı gibi
                    Gibi gibi geldim
                    Kesin kaldım
                    Yüreğinde yaşadım
Tabi ki
Gibi gibi gittim gittin
Kesin bittim bittin
Sensizliğinde yaşadım yaşadın
                    Bakışını
                    Yitirmiş
                    Göz
                    Kadar
                    Kaldım
Dokunuşunu
Yitirmiş
Ten
Kadar
Kaldım
                    Nefesini
                    Yitirmiş
                    Dudak
                    Kadar
                    Kaldım
Harflerini
Yitirmiş
Kelime
Kadar
Kaldım
                    Sorusunu
                    Yitirmiş
                    Cevap
                    Kadar
                    Kaldım
Gökkuşağının
Altından
Geçtim
Yalnız
Oldum
                    Senden
                    Geçtim
                    Yapayalnız
                    Oldum
Olsun
Yaşadım
                    Daha
                    Ne
                    Olsun
Biter

25.01.2013

Hiç yorum yok: