11 Ocak 2013 Cuma

Papatyanın gözyaşları











by BG


Papatyanın gözyaşları
Beyaz beyaz döküldü
Sevmiyor damlaları
                    Sevmiyorum
                    Kocaman kafaların boşlarını
Sevmiyorum
Yüzüne gülüpte kıçından konuşanları
                    Sevmiyorum
                    Aşk aşk deyipte ağzına sıçanları
Sevmiyorum
Ne anlattığını bilmeden günlerce konuşanları
                    Sevmiyorum
                    Bütününü değilde sıyrığını görenleri
Sevmiyorum
Kendini bilmeyipte herkesi bilenleri
                    Sevmiyorum
                    Nefes alır gibi yalan söyleyenleri
Sevmiyorum
Bir merhabayı bile çok görenleri
                    Sevmiyorum
                    Yağmurun sesiyle kuytuya sokulanları
Sevmiyorum
Paranın kiri ile büyüdüğünü sananları
                    Sevmiyorum
                    Durmadan seni seviyorum diyenleri
Sevmiyorum
İlk geceden öpüşmem deyip arkadan dolaşanları
                    Sevmiyorum
                    Üzerime basıpta güneşe yaklaşanları
Sevmiyorum
Hayatı boyunca aynı sorunu başka başka insanlarlada yaşayanları
                    Sevmiyorum
                    Yüreğimi imdat kolu olarak kullananları
Papatyanın
Gözyaşları
                    Beyaz
                    Beyaz
                    Döküldü
Seviyorum
Damlaları
                    Kendimi
                    Seviyorum
Gerisini
Düşünmüyorum
                    Gidebildiğim
                    Kadar
                    Gidiyorum
Kalabildiğim
Kadar
Kalıyorum
                    Daıyanabileceğim
                    Kadar
                    Dayanmıyorum
Bir
İnsanı
İçime
Alacağıma
                    Denizde
                    Taş
                    Sektiriyorum
Papatyanın
Gözyaşları
Beyaz
Beyaz
Dökülmüyor


11.01.2013

Hiç yorum yok: