19 Ocak 2013 Cumartesi

Zümrüdü anka kadar





















Zümrüdü anka kadar
Her gece yanıyorum
Her sabah küllerimi topluyorum
                    Dokunduğum tenlerin sonunda
                    Alev sıcak yanıyorum
                    Küllerimle uzaklaşıyorum
                    Sabaha tekrar biraraya geliyorum
Dokunduğum insanların sonunda
Ateş alev yanıyorum
Küllerimle uzaklaşıyorum
Hayata tekrar toplanıyorum
                    Ne yanmam bitiyor
                    Ne toplanmam bitiyor
Bir insan için yanıyorum
Küllerim işim bitince üfleniyor
Yalnızlığımın kucağında toplanıyorum
                    Bir ten için yanıyorum
                    Küllerim gecenin sonunda üfleniyor
                    Yalnızlık sokağımda tekrar toplanıyorum
Ne yanmam bitiyor
Ne toplanmam bitiyor
                    Zümrüdü anka kadar
                    Her insanda cayır cayır yanıyorum
                    Yalnızlığımda küllerimden inadına doğuyorum
                    İnadına yanıyorum inadına toplanıyorum
Bir bakış için yanıyorum
Alevler gözlerimden çoğalıyor
Bakışlarım küllerimin arasında kalıyor
Yalnızlığımı gözlerimden doğuyor
                    Bir kalış için yanıyorum
                    Gidişlerim alev alev yanıyor
                    Kalışlarım küllerimin arasında duruyor
                    Yalnızlığı gidişlerimle buluşuyor
Zümrüdü
Anka
Kadar
                    Her
                    Gün
                    Yanyorum
Her
Gün
Küllerimi
Topluyorum
                    Ne
                    Yanmam
                    Bitiyor
Ne
Üflenmem
Bitiyor
                    Ne
                    De
                    Toplanmam
                    Bitiyor
İnadına
Yanıyorum
İnadına
Küllerimi
Tek
Tek
Topluyorum
                    Ateşkar


19.01.2013

Hiç yorum yok: