22 Ocak 2013 Salı

Yüreğin çarptı pencereme

 


















ksb


Yüreğin çarptı pencereme
İzinden tanıdım
Gözyaşlarımı serbest bıraktım
                    Her seni özlediğimde
                    Penceremin önünde durduğumda
                    Yaşlarımla vedalaştığımda
                    Camda hayata gelen buğuda
Yüreğini gördüm
Gördükçe ağladım
Ağladıkça gördüm
                    Pencere içi buğusunda
                    Yüreğimin tiz atışlarında
                    Sana saklı kaldım
                    Cam kenarı saksısında
Göz yaşlarımla çiçeğim büyüdü
Özleminle rüzgarlandı
Kokunla tohumlandı
Gözlerinle sürgünlendi
Hatıranla renklendi
                    Büyüdü
                    Evimi sardı
                    Odalarıma yayıldı
                    Kokusu
                    Yatağıma mıhlandı
Renkleri
Sokağıma saçıldı
Çiçekleri
Mahallemi güzelleştirdi
                    Yüreğin
                    Pencereme
                    Çarptı
Göz
Yaşlarım
Ayaklandı
                    Camda
                    Hayata
                    Gelen
                    Buğuda
Yüreğini
Gördüm
                    Gördükçe
                    Ağladım
Ağladıkça
Gördüm
                    Özlerim


22.01.2013

Hiç yorum yok: