24 Ocak 2013 Perşembe

Bir somun ekmeğin








ksb

Bir somun ekmeğin
Tüten dumanında
Buldum seni
                    Çeşmeden akan suyun
                    Kana kana içilmesinde
                    Buldum seni
Sokakta yaşayan nefesin
Sıcak yuvasına kavuşmasında
Buldum seni
                    Kuraklığın üzerine düşen
                    Sağanak koşularında
                    Buldum seni
Saklambaçta kurt olan çocuğun
Sevdiğini kurtarmasında
Buldum seni
                    Denize açılan
                    Dar sokaklarda
                    Buldum seni
Uzak yol kaptanının
Kıyı ile vedalaşmasında
Buldum seni
                    Vapurdan atılan simitin
                    Havada kapılmasında
                    Buldum seni
İstanbul un boğazına serpiştirilmiş
Erguvanların renginde
Buldum seni
                    Kordon un karşısından vedalaşan
                    Kırmızı gün batımında
                    Buldum seni
Hayata ilk ıngasını bırakan
Bebeğin kokusunda
Buldum seni
                    Yüreğimin tenimin ruhumun
                    Anlamlı derinliğinde
                    Buldum seni
Sonra
Seni
Kaybettim
                    Yokluğunda
                    Kendimi
                    Kaybettim
Ekmek
Yemedim
Su
İçmedim
                    Sokağa
                    Çıkmadım
                    Kuraklığa
                    Kaldım
Kurt
Olmadım
Denize
Düşmedim
                    Vapura
                    Binmedim
                    Boğaza
                    Gitmedim
İmbata
Dokunmadım
Bebeği
Sevemedim
                    Senden
                    Çıkamadım
                    Kendi
                    Yalnızlığımda
                    Kaldım
Bütünleme


24.01.2013

Hiç yorum yok: