12 Ocak 2013 Cumartesi

İpliği iğneye geçirir gibi












ksb


İpliği iğneye geçirir gibi
Girdin daracık hayatıma
Kalmamıştı benden insana
Yitirdiklerimi armağan ettin koynuma
                    Benim için dedin
                    Bizim için dedin
                    Son defa dedin
                    Ölüyü canlandırdın
Dokunmasını unuttum
Hatırlatabilecek misin
Dinlemesini unuttum
Anlatabilecek misin
                    Paylaşmasını unuttum
                    Sehpada sallananı indirebilecek misin
                    Konuşmasını unuttum
                    Kaybolan kelimelerimi bulabilecek misin
Bakmayı unuttum
Vurgunda yaşayan gözlerimi açabilecek misin
Bilmeyi unuttum
Cehalet kuyusundakileri çıkarabilecek misin
                    Gitmeyi unuttum
                    Beni ayağa dikebilecek misin
                    Kalmayı unuttum
                    Beni yanına mıhlayabilecek misin
Sevişmesini unuttum
Tenimi geri getirebilecek misin
Aşkı unuttum
Yok olmuş deliyi yüreğe kaldırabilecek misin
                    Dostluğu unuttum
                    Beni dosdoğru yapabilecek misin
                    İnsanlığı unuttum
                    Beni hiçliğimden uyandırabilecek misin
Boşver
Be
Güzelim
Bana
Boşver
                    Hazır
                    Gitmişken
                    Beni
                    Hiçliğimden
                    Etme
Kendinide
Benim
İçimde
Kaybetme
                    Geç
                    Yanımdan
Sil
O
Kareyi
Gözlerinden
                    Durma
                    Bana
Araf
Da
Kalma
                    Rakıdan
                    Yüreğim
                    Ömür
                    Boyu
                    Alındı
Kıbrıs
Dan
Yenisini
Alırsam
Ararım
                    Geç

12.01.2013

Hiç yorum yok: