9 Ocak 2013 Çarşamba

Acılarım intihar etti













by GG


Acılarım intihar etti
Gecelerim gündüze asıldı
Bakışlarım kezzap içti
Dokunuşlarım hızara denk geldi
Tenimden başkalarına elbise dikildi
Anlamlarım giyotinde kesildi
Sevgilerim tır altında kaldı
                    Anlayışlarım on kutu hapı yuttu
                    Payalşımların uçurumun en dibini buldu
                    Gidişlerim prangalarda baş aşağı durdu
                    Sigaram küllerinde boğuldu
                    Dostluklarım hiçlikte buluştu
                    Aşklarım bermuda şeytan üçgeninde kayboldu
                    Ölüm beni yaşamın ortasında unuttu
Yine de böyle daha iyiyim
Yalnızlığımın kucağında uslu bir bebek gibiyim
Hiçliğin hiçinde açmış nar tanesiyim
Yokluğun yokuna saklanmış ebeyim
                    Artık hiç bir şey acıtmıyor
                    Artık gündüzlerim geceleri aşıyor
                    Artık bakışlarım kimseyi görmüyor
Olsun
Böyle daha iyiyim
                    Artık hiç kimseye dokunmuyorum
                    Artık tenim hissetmiyor
                    Artık anlamların tedavülde kalmıyor
Olsun
Böyle daha iyiyim
                    Artık sevgim nefes almıyor
                    Artık anlayışım anlamıyor
                    Artık hayatım paylaşılmıyor
Olsun
Böyle
Daha 
İyiyim
                    Artık
                    Hiç
                    Bir
                    Canlıya
                    Gitmiyorum
Artık
Dostluklarda
Kalmıyorum
                    Artık
                    Aşkın
                    İçinde
                    Havayı
                    İçime
                    Çekmiyorum
Artık
Ölüm
Bile
Beni
İstemiyor
                    Olsun
                    Böyle
                    Daha
                    İyiyim
Yalnızlığımın
Kucağında
Uslu
Bir
Bebek
Gibiyim


09.01.2013

Hiç yorum yok: