24 Ocak 2013 Perşembe

Hayat yanımdan geçerken















ksb

Hayat yanımdan geçerken
Bir düşün der gibi
Göz kırptı
                    Biraz ilerideki banka oturdu
                    Ben olduğum yerde kaldım
                    Düşüncelerimin üzerine oturdum
Birer birer içime aldım
Teker teker konuştum
                    Kimini kaçırmışım
                    Kimini yakalamışım
Bazısıyla tanışmamışım bile
Bazısıyla haşır neşir
                    Baktım
                    Hayat hala bankta oturuyor
Film şeridini yavaş yavaş ilerlettim
Derinlerime sığlarıma dokundum
Bütün hayatımı önüme serdim
                    Bir çocuğu
                    Cama buğu olmuş halde
                    Babasının eve gelmesini beklerken
                    Gördüm
Benim çocuğum değildi ama
Yaşları içime aktı
                    Bu çocuk nerden girdi satırlarıma
                    Artık girdi hoş geldi
Neyse
Bazı yaptıklarıma ve yapmadıklarıma
Şaşırdım
Bu ana kadar fark etmediğime
Daha da çok şaşırdım
                    Bazı gittiklerime ve gitmediklerime
                    Şaşırdım
                    Bazı kaldıklarıma ve kalamadıklarıma
                    Şaşırdım
                    Bir göz kırpış anınna kadar fark etmediğime
                    Daha da çok şaşırdım
Korkuyla biraz öteme baktım
Hala bankta oturuyordu
                    Bu kadını nasıl fark etmediğime
                    Şu dosta nasıl katlandığıma
                    Bu bakışı nasıl içime sokmadığıma
                    Şu dokunuşu nasıl hissetmediğime
                    Şaşırdım
Aşık olup anlamadığımı bile gördüm
Film şeritinin yavaş ama tiz akışında
İşte buna çok daha çok şaşırdım
                    Sevdiklerime eksik kaldığımı
                    Sevmediklerime fazla kaldığımı
Tanımam gerekenleri tanımadığımı
Tanımamam gerekenleri baş köşeye oturtuğumu
                    Sevmemem
                    Gerekenleri 
                    Sevdiğimi
Sevmem
Gerekenleri
Görmediğimi
Gördüm
Şaşırdım
                    Yetişmem
                    Gerekenlere
                    Yetişemediğimi
Kaçırmam
Gerekenleri
Yakaladığımı
Gördüm
Şaşırdım
                    Bunu
                    Bu
                    Yaş
                    Da
                    Fark
                    Ettiğime
                    Şaşırmadım
Hemen
Düşüncelerimin
Üzerinden
Kalktım
                    Banka
                    Doğru
                    Koştum
Hayatı
Kucakladım
Kendime
Sarıldım
                    Hayat
                    İle
                    Kolkola
                    Yürüdüm
Yaşadım
                    Koşun


24.01.2013

Hiç yorum yok: