20 Ocak 2013 Pazar

Şarkı sözü yazamıyorum

 















Şarkı sözü yazamıyorum
Kelimelerim notaları tanımıyor
Elele verip müziğe uçuşamıyor
                    Kelimelerim sessizliğini koruyor
                    Biraraya geldiklerinde çoşamıyor
                    Okunduğu kadar kalıyor
Şarkı sözü yazamıyorum
Harflerim doremiyor
İçiçe geçip kolonlardan geçemiyor
                    Harflerim kekeme kalıyor
                    Kolkala girdiklerinde söylenemiyor
                    Okunduğu kadar kalıyor
Şarkı sözü yazamıyorum
Dizelerim sol anahtarını bilmiyor
Metronomu titretemiyor
                    Dizelerim sesin içine dizilemiyor
                    Yüreğini nota sehpasına bırakamıyor
                    Okunduğu kadar kalıyor
Şarkı sözü yazamıyorum
Aslında üzülmüyorum
Bir tek Bir Sen için üzülüyorum
Onun güzelliğinde yüreklenememesine
Hayata armağan olamamasına üzülüyorum
                    Olsun
                    Benden bu kadar
Harflerime söz geçiremiyorsam
Hayata kelimelerimi dizerim
Üst üste konduğunda
Kadının gerdanı kadar güzel olsun isterim
                    İlk öpücük kadar heyecanlı
                    İlk bakış kadar anlamlı
                    İlk dokunuş kadar umarlı
                    İlk aşk kadar depdeli
                    Olsun isterim
Olur
Mu
Bilmem
                    Ne
                    Kadar
                    Birikiyorsa
                    O
                    Kadar
                    Harflere
                    Dönüşüyor
Bazen
Birikenleri
Aşıyor
                    Bazen
                    Birikenlere
                    Susuyor
Nescafe
Tadında
Kalıyor
                    Rakının
                    Anasonuna
                    Bulaşıyor
Hayatı
Harf
Harf
Yaşıyorum
                    Kelime
                    Kelime
                    Gidiyorum
Dize
Dize
Yalnızlıyorum
                    Harfsiz
                    Kalmayın
Birikenleri
Atmayı
Unutmayın
                    Kendiliğinden
                    Silinmezler
Kalemtıraş


20.01.2013

Hiç yorum yok: