22 Ekim 2013 Salı

Uyandım sana









Uyandım sana
Aşkımıza
Seninle yatıyorum
seninle kalkıyorum
Seninle dopdoluyum
Aklımda sen
Bakışlarımda sen
Tenimde sen
yüreğimde sen
Sen yokken sen
Sen varken sen
Hep sen
Hayatımı sana kuruyorum
Bir ÖmÜr çiziyorum
İçine ikimizi yakıştırıyorum
Biz kadar nefes alıyorum
Biz kadar yaşamak istiyorum
Bildiğim bütün doğrular sen
Dokunduğum bütün sıcaklıklar sen
Seninle olmak istiyorum
Seninle yaşlanmak istiyorum
Bize kalmak istiyorum
Pusulamın her yönü sen
Rüzgarın götürdüğü yer sen
Yol tabelalarımda sen
Vardığım İskelelerde sen
Seninle kaplıyım
Sen kadarım
Bize kadarım
Sensiz hayatı neyleyim
Seninle mutlu oup eğlenelim
Biz Olalım
Bir Olalım
            Hayatın
                    Ortasında
                    Birbirimizi
                    Sevemeyene
                    Kadar
                    Yani
                    Ömürler
                    Boyu
                    İçiçe
                    Tentene
                    Yürek
                    Yüreğe
                    Kahkahalarımızla
                    Yaşayalım
            Seni
                    Seviyorum
                    Biz
                    Olmanın
                    İmkansızlığında
                    Bizi
                    Bile
                    Şaşırtarak
                    Yuvamızda
                    Seni
                    Kovalamak
                    İstiyorum
                   
Kısaca
                    Seni
                    İstiyorum
                    Seni
                    Yaşamak
                    Seninle
                    Doymak
                    Seninle
                    İnsan
                    Olmak
                    Seninle
                    Aşkmızın
                    Sonsuz
                    Kucağında
                    Öylece
                    Kalmak
                    İstiyorum


22.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevemeyene kadar

koto serdar bulgu dedi ki...

sevemeyene kadar yazan yüreğinin müebbetiyim...