18 Ekim 2013 Cuma

Harflerim kelimelerim














ksb


Harflerim kelimelerim
Şiirlerim sağanak
Okuduklarım kupkuru
Nefesim sağanak
Dudaklarım kupkuru
Gidişlerim gelişlerim
Kalışlarım sağanak
Mahallem kupkuru
Koşularım sağanak
Yollar kupkuru
Gözlerim sırılsıklam
Gördüklerim kupkuru
Ellerim sırılsıklam
Dokunduklarım kupkuru
Kalemim sırılsıklam
Kağıdım kupkuru
Yatağım sırılsıklam
Çarşaflarım kupkuru
Bakışlarım tutuşlarım
Anlayışlarım sağanak
Bumerang kupkuru
Verişim sağanak
Alışım kupkuru
Düşüncelerim bildiklerim
Dinlediklerim sağanak
Kulaklar kupkuru
Paylaşımlar sağanak
Geri dönüşüm kutusu kupkuru
                    Nefesim
                    Sırılsıklam
                    Tenim
                    Kupkuru
                    Sevgim
                    Sırılsıklam
                    Yüreğim
                    Kupkuru
                    Hayat
                    Çizgim
                    Sırılsıklam
                    Ellerim
                    Kupkuru
                    Odam
                    Sırılsıklam
                    Hava
                    Kupkuru
                    Yaşıyorum
                    Bildiğim
                    Gibi
                    Dokunuyorum
                    Bildiğim
                    Gibi
                    Hissediyorum
                    Bildiğim
                    Gibi
                    Gözyaşlarım
                    Sırılsıklam
                    Yanaklarım
                    Kupkuru


18.10.2013

4 yorum:

Adsız dedi ki...

muhteşem olmuş gene

koto serdar bulgu dedi ki...

seni sevdiğimi söylemişmiydim...

Adsız dedi ki...

ya ben :)

koto serdar bulgu dedi ki...

hayat ötesisin, yüreğimsin, bensin,biziz,bir iz...