7 Ekim 2013 Pazartesi

İçime bir mutluluk düştü


















by FE


İçime bir mutluluk düştü
Sen mutluluğu
                    Her güneş baktığında
                    Her ay göz kırptığında çoğalıyor
Her nefes alışım
Sen sen kokuyor
Her kuş sesi
Sen sen konuşuyor
                    Her kıyının dalgası
                    Sen sen geliyor
                    Her yağmur damlası
                    Sen sen düşüyor
Gün seninle başlıyor
Gece seninle geliyor
                    Hayatımsın
                    Güzelliğinle delirenim
Bir bakışına
Biriktirdiklerimden vazgeçerim
Bir dokunuşuna
Yeniden doğarım
                    Bir gülüşüne
                    Dört mevsim olurum
                    Bir sevişine
                    KuraklIğa sağanak düşerim
Aşığım
Sen sevmelerinde
Deliyim
Sen sevişmelerinde
                    Sonbahar yaprağı olsam sana düşerim
                    İlkbahar çiçeği olsam sana açarım
Sıcaklığını
Bütün
Tenimde
Yüreğimde
Her
Saniye
Taşırım
                    Ben
                    Artık
                    Ben
                    Değilim
Biz
Mutluluğuyum
                    Ben
                    Artık
                    Ben
                    Değilim
Biz
İmkansızlığıyım
                    Bütün
                    Harflerim
                    Kelimelerim
                    Cümlelerim
                    Sana
Bize
Geldiğin
Günün
Önünde
Eğilir
                    Ömür
                    Boyu
                    Sana
                    Kalırım
Tarifsizliğin
Tarifi
Aşkım
                    Sıcak
                    Poğaçan
                    Seni
                    Çok
                    Seviyor


07.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

kalemine saglik sevgili pogacam

koto serdar bulgu dedi ki...

dumAnım yüreğimde tüte tüte sana koşuyorum nar çiçeği fısıltım...