15 Ekim 2013 Salı

Gidiyor






















Gidiyor
Yürek sallayanları ardında bırakıyor
Siyah babalardan kollarını çekiyor
Kıyıya arkasını dönüyor
Uzak denizlerin lacivertine gidiyor
                    Kimbilir içinde kaç aşığı ağırlıyor
                    Dalgalardan sektirip
                    Adalara konduruyor
                    Issız koylarda dudakları buluşturuyor
                    Geceleri denizüstü kamarasında
                    Yıldızlara yakıştırıyor
Gidiyor
Yüreğimi makina dairesine bağlıyor
Gürültüleniyorum yağlanıyorum
Kararıp soluyorum
Sesimi çıkarmıyorum
Ayaklarının altında olmanın
Keyfini çıkarıyorum
                    Bedenim limana zifiri baba oluyor
                    Açık denizler sIğlaşıp
                    Lacivertler mavileştiğinde
                    Kollarımı açıp halatı yakalayacağım
                    Koca gemiyi tutup
                    Limana mıhlayacağım
Merdivenlerde kedi ayaklarını gördüğümde
Simsiyah babadan
Kendime dönüşeceğim
Koşa uça yürekleyeceğim
O ana kadar almadığım nefesimi
Dudaklarında alacağım
Kollarında dirileceğİm
                    Gitme
                    Beni
                    Sensizliğin
                    Daraağaçlarında
                    Yüreğimden
                    SallandIrma
Gitme
Beni
Kokunun
Uzaklaştığı
Uçurumların
Dibinde
Cansız
Bırakma
                    Gitme
                    Beni
                    Tensizliğinin
                    İdamlarında
                    Terbiye
                    Etme
Gitme
Diyemiyorum
                    İnsan
                    Sevdiğine
                    Kıyamıyor
En
Uzaklara
Kendi
Yüreğinden
Gönderiyor
                    Mutlu
                    Olmasını
Keyifler
İçinde
Yüzmesini
Diliyor
                    İyi
                    Tatiller
                    Hayatım
Döndüğünde
Limanda
Olacağım
                    Ayrı
                    Zamanlarımızı
                    Kucaklaştığımızda
                    Sıfırlayacağım
Bir
Garip
İskele
Babası
En
Siyahından


15.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorumsuz güzellikte

koto serdar bulgu dedi ki...

gelmenin, bana dokunmanın, sarılmanın ve öylece kalmanın güzelliğinde...