18 Ekim 2013 Cuma

Sağanak altında kuruyorum








 


ksb
 


S
ağanak altında kuruyorum
İçim damla sağanak
Üzerime bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında uyuyorum
Rüyalarıma bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında yaşıyorum
Gözlerime bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında yürüyorum        
Adımlarıma bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında içiyorum
Kadehime bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında seviyorum
Yüreğime bir damla denk gelmiyor
Taşınıyorum
Sağanak üzerimden geliyor
Duramıyorum
Durmayı bilmiyorum
Tek bildiğim sağanak
Kuytuya kaçmıyorum
Şemsiye nedir bilmiyorum
Sırılsıklamım
Hayat kupkuru
Sağanak altında doğuyorum
İngama bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında emekliyorum
Dizlerime bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında duruyorum
Nefesime bir damla denk gelmiyor
Sağanak altında seviyorum
Yüreğime bir damla denk gelmiyor
                    Sırılsıklamım
                    Hayat
                    Kupkuru
            Sağanaklarda
                    Koşuyorum
                    Paçalarım
                    Kupkuru
                    Sağanak
                    Altında
                    Yatıyorum
                    Yatağım
                    Kupkuru
                    Sağanak
                    Altında
                    Uyanıyorum
                    Kahveme
                    Bir
                    Damla
                    Denk
                    Gelmiyor
                    Sağanak
                    Altında
                    İçiyorum
                    Rakıma
                    Bir
                    Damla
                    Denk
                    Gelmiyor
                    Sağanak
                    Altında
                    Seviyorum
                    Yüreğime
                    Bir
                    Damla
                    Denk
                    Gelmiyor
                    Sırılsıklamım
                    Hayat
                    Kupkuru

18.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gene nefis

koto serdar bulgu dedi ki...

...