6 Ekim 2013 Pazar

Sensiz



















Sensiz
Karlar altında yatıyorum
Yüreğim tutulmuş kalkıyorum
Acısını hiç birşey dindirmiyor
Sadece sen
Sadece sen
                    Sensiz
                    Sokaklarda ayak izim kalmıyor
                    Deniz kenarı benden kaçıyor
                    Martılar simitimi yemiyor
                    Sadece seninle
                    Sadece seninle
Sensiz
Nefes içime düşmüyor
Gözlerim hayatı görmüyor
Tenime betonlar dökülüyor
Sadece sen
Sadece sen
                    Sensiz
                    Son dolmuşun kuyruğunda dokuzuncuyum
                    Son vapura atlayıp denize düşeniyim
                    Son trenin arkasından bakanıyım
                    Sadece seninle
                    Sadece seninle
Sensiz
Uykuyla
Karşılaşamıyorum
                    Sensiz
                    Hiç
                    Bir
                    Yere
                    Kabul
                    Edilmiyorum
Sensiz
Nefes
Almayı
Unutuyorum
                    Sensiz
                    Hiç
                    Bir
                    Şeye
                    Yetişemiyorum
Gündüz
Gece
Sadece
Sen
                    Ten
                    Sağanak
                    Sadece
                    Seninle
Nefes
Sadece
Sen
                    Yaşamak
                    Sadece
                    Seninle
Yürek
Yüreğe
...


06.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canimsin

koto serdar bulgu dedi ki...

nefesim, hayatımın anlamı, yüreğimin sevdalısı, kayan yıldızım, öperim...