23 Ekim 2013 Çarşamba

Nereye kadar sürer














Nereye kadar sürer
Kaç yıllık elbise dikilir
İlişkilerin üzerine bilmiyorum
An canavarıyım
Bir anım üç yıl sürebilir
Bir anım an a bol gelebilir
Bir çift göze kaç yıl bakılır
Gülüşlerine dalınır bilmiyorum
O gözlere mahkum olmayı biliyorum
Göz kapaklarımda saklıyorum
Bir el nasıl tutulur bilmiyorum
Hayat çizgisine denk geliyorum
Anlattıklarını ellerimde hissediyorum
Birlikte hayatı tutuyorum
Bir gerdana nasıl yerleşilir bilmiyorum
Anlamına düşüp kayboluyorum
Kıvrımında hayat buluyorum
Öylece güzelliğinde kalıyorum
Bir tene nasıl doğulur bilmiyorum
Sakin koylarında azgın dalgalarında
Hayatın imkansızlarında yüzüyorum
Birlikte doğup her dokunuşda sağanaklıyorum
Bir yüreğe nasıl düşülür bilmiyorum
Bir bakışında hayatı yakalıyorum
Bir dokunuşunda nefes alıyorum
Bir damla göz yaşında boğuluyorum
Bir kahkahasında denizden fırlıyorum
Yürek yüreğe çoğalıyorum
                    Nasıl
                    Aşık
                    Olunur
                    Kime
                    Aşık
                    Olunur
                    Bilmiyorum
                    Bir
                    Kelimesini
                    Duyuyorum
                    Nefes
                    Oluyor
                    Bir
                    Bakışını
                    Görüyorum
                    Hayat
                    Oluyor
                    Tenine
                    Dokunuyorum
                    Disneyland
                    Da
                    Doğmuş
                    Çocuk
                    Oluyorum
                    Yüreğine
                    Dokunuyorum
                    İşte
                    Yaşamak
                    Budur
                    Diyorum
                    Nasıl
                    Aşık
                    Olunur
                    Bilmiyorum
            Sana
            Aşık
            Olduğumu
            Biliyorum



23.10.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

...........