5 Ekim 2013 Cumartesi

Düşlerimden hayata düşüyorum







ksb


Düşlerimden hayata düşüyorum
Uzun adımlarımı kısaltıyorum
Harflerimi kırpıyorum
Toprakta devrikleşiyorum
Yağmurları içiyorum
Kendim kadar büyüyorum
                    Çıkmaz sokak loşlarında
                    Kucağında bebekli kadın gibi
                    Yumuşak ilerliyorum
                    Tenekeleri topluyorum
                    Parlatıyorum altınlıyorum
                    Tenekeliğini unutuyor
                    Beni beğenmiyor
Dipsiz sokaklarda sekiyorum
Simiti kibarca kapan martı gibi
Nefeslerde süzülüyorum
Çürümüş elma gibi kırmızıyı unutuyorum
                    Her dokunuşta azalıyorum
                    Bedenim çoğalıyor
                    Ruhum damla cık kalıyor
Son damlanın pek yakınında
Yürek ekşisi kıvamında
Eksik birikenlerin dumanına
Tur bindiriyorum
                    Bilinmeyen sokakların kokusunda
                    Temazsız dokunuşların sızılı kucağında
                    Hayat büyütüyorum
                    Memem yok sütüm yok
                    Büyütüyorum
Kucağıma alıyorum
Sessizliğimle büyütüyorum
Avazlarımı yutuyorum
                    Her gün ben kadar
                    Her gün toz toprak kadar
                    Her gün zifiri ses kadar
                    Büyüyor
Gidilmezlere gidiyor
Gazoz kapağı dönemeçlerinde
Kıvrımlarını döküyor
                    Kadın oluyor
                    Erkek oluyor
                    Hiç bir şey değişmiyor
Yağmur kadar ıslatıyor
Güneş kadar ısıtıyor
İnsan yerine geçmiyor
Her dokunan bir et parçası alıyor
Tek yürek kalıyor
                    Parça
                    Lime
                    Düşe
                    Dibe
                    Umursamıyor
Yırtık
Kotundan
Ev
Yapıyor
                    Kuş
                    Tüyünden
                    Çatı
                    Örüyor
Bulut
Altı
Yağmurları
Çeşmesinden
Akıyor
Kana
Doya
İçiyor
                    Kimse
                    Yaklaşmıyor
                    Uzaktan
                    Almak
                    İstiyor
Boş
Rakı
Şişelerinden
Çocuk
Yapıyor
                    Memesi
                    Yok
                    Sütü
                    Yok
                    Sessizliğiyle
                    Büyütüyor
Hatırlıyor
Tadını
Gülüyor
                    Hayat
                    Eve
                    Uğramıyor
Birlikte
Büyüyorlar
Aşka
Kadar
Büyüyorlar
                    Markalara
                    Dokunmuyorlar
                    Çaycı
                    Bozuluyor
Başka
Başkalara
Gidiyor
                    Hayat
                    Bir
                    Nefes
İster
Bedava
İster
Yuvarlak
İçinde
R
Durdum




Okudum
Kalemi
Bıraktım


05.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

S’agapò tora ke tha s’agapò pantote

koto serdar bulgu dedi ki...

şimdi seni seviyorum ve her zaman seveceğim hayatımın anlamı, ikizlerimin meleği...