16 Ekim 2013 Çarşamba

İstanbul boşaldı




 








 







İstanbul boşaldı
Sen gittikten sonra
Bana kimse kalmadı
                    Yollar sokaklar sensiz
                    Geceler ışıksız
                    Deniz kenarı ıssız
                    Martılar aç simitsiz
Sen uzaklarda bensiz adımlarda
Ben yollarda yalnız adımlarımda
                    Kokun tenimde
                    Gözlerim kapalı yürüyorum
                    Göz kapaklarımda sen
Kokun yüreğimde
Sensizliğinle seninle yürüyorum
Her adımımda sen
                    İstanbul ve ben
                    Yalnızlığımızla rakı içiyoruz
                    Kadehimizi masaya vuruyoruz
                    Sana ağlıyoruz
Sen dönene kadar
Masadan kalkmıyoruz
Sensizliğe içiyoruz
Hayaline dalıyoruz
                    Sen gidince
                    Hayat boşalıyor
                    Yaşama sebebim kalmıyor
Her yerde seni görüyorum
Dalgalar kıyıya seni vuruyor
Martılar sen sen süzülüyor
Vapurlar sen iskelesine yanaşıyor
                    Yalnızlığım
                    Sen
                    Sen
                    Kokuyor
Yağmurlar
Sen
Sen
Yağıyor
                    Gökkuşağı
                    Sen
                    Renginde
                    Ağlıyor
İstanbul
Sen
Issızlığında
Karanlığa
Mahkum
Oluyor
Sensizliğin
İdamlarında
Sallanıyor
                    Birlikte
                    Yere
                    Düşüyoruz
                    Sen
                    Gelene
                    Kadar
                    Canımıza
                    Geri
                    Dönmüyoruz
Sadece
Sen
Gelince
Sadece
Sen
Gelince
                    Yerden
                    Kalkacağız
                    Sana
                    Koşacağız
Yüreğinin
Karşısında
Eğilip
Sana
Tapacağız
                    Severim


16.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gözkapaklarımda deli can

koto serdar bulgu dedi ki...

gözmapaklarImda güLen yüzün, sensizliğimde kapalı gözlerim...