8 Ekim 2013 Salı

Arafın tam ortasında

















by FE



Arafın tam ortasında
Suskunluğumla duruyordum
                    Yüreğinle çekip aldın
                    Suskunluğuma ilk harf oldun
                    Terk etmiş yüreğime
                    Aşk nefesi oldun
Gitmiştim buralardan
Gitmiştim sevdalardan
Gitmiştim kırık nefeslerden
                    Bir bakışınla hayata getirdin
                    Bir gülüşünle sevdalandırdın
                    Bir öpüşünle doğurdun
Doğum günümü değiştirdin
Artık sen burcundayım
Yükselenim sen
Yıldız haritam sen
                    Biliyorum
                    Terk etmiş bir adamdım
                    Elleri tutmayı unutmuş adamdım
                    Gözlere bakmayı unutmuş adamdın
                    Aşkı unutmuş yürektim
Apaniden
Sana düşünce
Yalnızlığım karıştı
Hiçliğim ayağıma dolandı
Karlarımın üstüne alevler kırmızılandı
                    Karıştım bocaladım
                    İmkansız yüreğini yaraladım
                    Günleri saydım
                    Dayanamadım
Artık
Hayat kararımı verdim
Birbirimizi sevemeyene kadar
Yani ömür boyu seninleyim
Bizimleyim
                    Birlikte
                    Yürüyeceğiz
                    Birlikte
                    Koşacağız
Birlikte
Düşeceğiz
Birlikte
Yürek
Yüreğe
Kalkacağız
                    Hayatın
                    Aydınlıklarında
                    Karanlıklarında
                    İçiçe
                    Olacağız
Güneşi
Birlikte
Doğuracağız
Dolunaya
Birlikte
Ulaşacağız
                    Birbirimizin
                    Kayan
                    Yıldızları
                    Olacağız
Hayata
İkimizi
Ekeceğiz
Mutluluğumuzun
Hasatında
Yüreklerimize
Bereket
Getireceğiz
                    Artık
                    Kararımı
                    Verdim
Hayatım
Sensin
Aşktanem


08.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:) birbirimizi sevemeyene kadar

koto serdar bulgu dedi ki...

yani ömür boyu seninleyim nefesİm...