22 Ekim 2013 Salı

Sevemeyene kadar dedim


 









 







Sevemeyene kadar dedim
Sevdiğim bu sözümü çok sevdi
Arkasından yani ömür boyu dedim
Sevdiğim gülümsedi
Onu güldürebilmeyi seviyorum
İster salak bir espirimle olsun
İster yüreğini güldürecek kadar anlamlı
Onu güldürmeyi seviyorum
Gülen gözleriyle bana bakmasını seviyorum
Hayata yetişme telaşı içinde
Bana armağan ettiği zamanlarını seviyorum
Bu deli can a yetmiyor tabi ki
Ama azına bile dokunmayı seviyorum
Doyduğunu anlamayan canlılardan beter
Aşk oburuyum
Yirmidört saat yanımda olsa
Günü kırksekiz saat olan
Başka bir gezegen arıyorum
Aşk oburuyum
Yarın ölecekmiş gibiyim
Ve son günümde aşkım yanımda olsun istiyorum
Bugün dün olduğunda
Yine yarın ölecekmiş gibiyim
Aşk oburuyum
Çok kolay sevip
Aşk için ayrı bir yürek taşıdığım için mi
Kolay kolay bütünümü veremediğim için mi
Aşk oburuyum bilmiyorum
Ama aşk oburuyum
O kadar ki
Sen ondan çok aşık olmayı seviyorsun
Diyenleri bile duyabiliyorum
Şunu bilmiyorlar
            O
                    Olmasa
                    Bugün
                    Benim
                    İçin
                    Hayat
                    Olmazdı
            O
                    Olmasa
                    Bugün
                    Benim
                    İçin
                    Araf
                    Olurdu
            O
                    Olmasa
                    İlkbaharda
                    Çiçekler
                    Açmaz
                    Sonbaharda
                    Yapraklar
                    Kırmızı
                    Kırmızı
                    Düşmezdi
            Karşıdan
                    Nasıl
                    Görüldüğü
                    Umrumda
                    Değil
                    Ben
                    Yüreğimi
                    Biliyorum
            Ve
                    Bu
                    Deli
                    Can
                    Yüreğim
                    Ona
                    Aşık
            Ve
                    Onunla
                    Kıyamete
                    Bile
                    Talip
            Aşığım
            Nokta


22.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

aşkoburunu koto oburu çok seviyor

koto serdar bulgu dedi ki...

koto oburu sayesinde aşka doydum, sevgiye doydum ama masadan asla kalkmam...