6 Ekim 2013 Pazar

Güneş aralandı
















Güneş aralandı
Yüreğim seni aradı
Gözlerim kenara çekildi
Tenim sana uzandı
Sensiz sabaha kaldı
                    Yetmiyor
                    Sana ne kadar dokunsam yetmiyor
                    Yetmiyor
                    Seni ne kadar görsem yetmiyor
Yetmiyor
Seni ne kadar duysam yetmiyor
Yetmiyor
Seni ne kadar koklasam yetmiyor
                    Bütün gün gece beraberdik
                    Daha gideli birkaç saat oldu
                    Ama gittiğin an
                    Gelmemiş gibi oluyorum
                    Yalnızlığımın terlerinde akıp bitiyorum
Sensiz zaman aldım verdim gibi
Seninle zaman rekorlara koşuyor
                    Biliyorum
                    Ama bilmek hiç birşey anlatmıyor
                    Anlıyorum
                    Ama anlamak kifayetsiz kalıyor
Seninle siyam ikizi olmak istiyorum
Yürek yüreğe yürümek durmak
Konuşmak uyumak sevişmek istiyorum
Hiç bitmesin istiyorum
Bütününü istiyorum
Bütün zamanları istiyorum
                    Sen
                    Geldiğinde
                    Dünya
                    Dönmesin
Biz
Birbirimize
Dönelim
Kucaklaşalım
Öylece
Kalalım
                    Bizin
                    İçin
                    Zaman
                    Dursun
Diğerleri
Koşuştursun
                    Seni
                    Doyamayasıya
                    Koklayayım
Seni
Doyamayasıya
Dinleyeyim
                    Seni
                    Doyamayasıya
                    İzleyeyim
Çünkü
Sana
Doyamam
                    Doyduğum
                    Gün
Terk-i
Diyar
Ettiğim
Gün


06.10.2013

Hiç yorum yok: