11 Ekim 2013 Cuma

Uçurumun başındaydım


















by FE


Uçurumun başındaydım
Ellerinde kaldım
Darağacının ipindeydim
Boynunda kaldım
                    Taş bağlı derinlerdeydim
                    Nefesine kaldım
                    Hiçliğin ortasındaydım
                    Merhabana kaldım
Geri dönmez uzaklardaydım
Gelişine kaldım
Terk-i diyarlardaydım
Bakışına kaldım
                    Bir bakışından hayat yaptım
                    Arafın duvarlarını yıktım
                    Gülüşünden anlam aldım
                    Kendime geldim
                    Sana geldim
                    Öylece kalmak istedim
Senin kokunda
Senin nefesinde
                    Senin bilmezlerinde
                    Senin yaralarında
Senin teninde
Senin yüreğinde
                    Sana kadar doğmak istedim
                    Sana kadar büyümek istedim
                    Sana kadar kalmak istedim
Seninle
İnsan
Oldum
                    Seninle
                    Erkek
                    Oldum
Seninle
Hayat
Oldum
                    Sensiz
                    Turam
                    Yok
                    Geçersizim
Sensiz
Bedenim
Yok
Görünmezim
                    Sensiz
                    Yüreğim
                    Yok
                    Yaşamayanım
Seninle
Varım
                    Seninle
                    Hayatım
Seninle
Bizim
                    Öylece
                    Kaldım


11.10.2013

Hiç yorum yok: