6 Ekim 2013 Pazar

Özlüyorum





















Özlüyorum
Sensizliği bile özlüyorum
İçinde sen adı geçiyor
                    Bekliyorum
                    Sensizliği bile bekliyorum
                    İçinden sen adı geliyor
Dinliyorum
Sensizliği bile dinliyorum
İçinden sen adı sesleri duyuluyor
                    Duyuyorum
                    Sensizliği bile duyuyorum
                    İçinden sen adı kokusu yayılıyor
Senle yüreği bozdum
Delinim deliler ötenim
                    Hiç bir kaleme sığmayacak
                    Sen harflerindeyim
                    Hiç bir okyanusa sığmayacak
                    Sen damlalarındayım
Hiç bir gezegene sığmayacak
Sen nefeslerindeyim
Hiç bir yüreğe sığmayacak
Sen sevmelerindeyim
                    Yüreklerimizden bir hayat yaptım
                    İnsanlık ikimizle başlayacak
                    İkizlerimizle çoğalacak
Biz kadar dokunacak
Biz kadar anlayacak
Biz kadar paylaşacak
Biz kadar sevecek
Biz kadar sevişecek
                    İkimizden
                    İki
                    Yürekli
                    Bir
                    İnsan
                    Yaptım
Yarısı
Sen
Yarısı
Ben
                    Artık
                    Her
                    An
                    Beraberiz
                    İçiçeyiz
Bize
Baktıklarında
                    Seni
                    Tanıyanlar
                    Seni
                    Görecek
Beni
Tanıyanlar
Beni
Görecek
                    Sadece
                    Biz
                    Bileceğiz
İki
Yürekli
Bir
İnsan
Olduğumuzu
                    En
                    Derinden
                    Sevdiğim
Hayat
Derinim


06.10.2013

Hiç yorum yok: