19 Ekim 2013 Cumartesi

İçime

























İçime
Kırmızı bir gölge düştü
Gözleri karanlığa dolunay
Bakışları kışa ilkbahar
Ellerime
Kırmızı bir gölge düştü
Sıcaklığı kutuplara yaz
Hayat çizgisi hayatıma eş
Bakışlarıma
Kırmızı bir gölge düştü
Güzelliği bebeklere ana sütü
Endamı deniz kıyılarına dalga
Gidişlerime
Kırmızı bir gölge düştü
Adımlarım dudaklarına kadar
Koşularım kıvrımlarına kadar
Yüreğime
Kırmızı bir gölge düştü
Teni kuraklığa sağanak
Yüreği esarete özgürlük
Hayatıma
Kırmızı bir gölge düştü
Dokunuşu nefes
Güzelliği enfes
Bakışı derin bir ses
Dudakları derin bir nefes
                    Sevdim
                    Seni
                    Kırmızı
                    Gölgeli
                    Kadın
                    Gölgenden
                    Hayat
                    Yaptım
                    Aşk
                    Yaptım
                    Gölgelerimizi
                    Birbirine
                    Mühürledim
                    Aynı
                    Işıkların
                    Altına
                    Demirledim
                    Ve
                    O
                    Kadar
                    Şanslıyım
                    Ki
                    Gölgenin
                    Sahibine
                    Dokunabildim
                    Aşık
                    Oldum
                    Anlamından
                    Hayat
                    Yaptım
                    Yaşıyorum
                    Yaşıyoruz
                    Sonsuza
                    Kadar
                    Yaşayacağız


19.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

:)) deli can

koto serdar bulgu dedi ki...

nefes...