30 Ekim 2013 Çarşamba

Bir kadın sevdim




















Bir kadın sevdim
Gölgesinin bile elini tuttum
Bir kadın sevdim
Uzaklarına bile sarıldım
Bir kadın sevdim
Yokluğuna bile tutuldum
Onunla güneşi doğurdum
Elele dolunayı çağırdım
Yaz olduk kış olduk
Dikili ağaçtık orman olduk
Yollara vurduk
Beyaz olduk tarih olduk
Yüreklerimizi birbirine mühürledik
Yaşlı taşlara uzandık
Önceki hayatlarımıza vardık
Yine seviyoruz
Yine eleleyiz
Yine aşığız
Dün daha önceki gün
Bugün daha sonraki gün farketmiyor
Yine seviyoruz yine biziz
TapInaklara tırmandık
Kapının girişinde aşk
Ateşlİ sularda yIkandık
Suyun berraklığı aşk
Geçmişin yollarında yürüdük
Her adım attığımız an aşk
Mağaranın gİzeminde buluştuk
Her damlanın tadı aşk
Döndük
                    Giderken
                    Sana
                    Deliler
                    Gibi
                    Aşıktım
                    Dönerken
                    Daha
                    Da
                    Seninle
                    Her
                    Dakikamda
                    Yüreğim
                    Sana
                    Büyüyor
                    Hayallere
                    Sığmıyor
                    Seninle
                    Her
                    Adımımda
                    Yüreğim
                    Sana
                    Koşuyor
                    Seni
                    Daha
                    Ne
                    Kadar
                    Çok
                    Sevebilirim
                    Bilemiyorum
                    Ama
                    Her
                    Dakika
                    Daha
                    Çok
                    Sevdiğimi
                    Biliyorum
                    Afrodit
                    Seni
                    Görseydi
                    Tapınaklarını
                    Kendi
                    Elleriyle
                    Yıkardı


30.10.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

askoburunun yüreğine sağlıkk :)