6 Ekim 2013 Pazar

Her yaşadığımız gün


















Her yaşadığımız gün
Seni daha çok seviyorum
Beni hayal bile edemeyeceğin kadar
Mutlu ediyorsun heyecanlandırıyorsun
                    Şu anda
                    Yüklü bir bayram harçlığı toplamış
                    Rüyalarındaki bisikleti almış
                    Çocuktan bile kat be kat daha mutluyum
Sen yanımda yokken bile
Bütün sıcaklığın içimde seni büyütüyor
Bedenime ruhuma sığmıyorsun
Hayattan bile taşıyorsun
Bir bakışınla beni benden çalıp
Bize armağan ediyorsun
                    Senden öncesi geçmişi yok
                    Seninle doğdum
                    Seninle büyüyorum
Senden benden öncesini
Aramıza sokmuyorum
Biz kadar yürüyorum
Bize kadar ulaşıyorum
                    Senin delinim
                    Senin canınım
                    Senin aşkınım
Bir fotoğrafına bakıyorum
Gülen yüzünü görüyorum
O anda sen yağmurları sağanaklıyorum
Sana aşık olduğuma mutlanıyorum
                    Senden
                    Benden
                    Öncesi
                    Yok
Bir
Bakışımızla
Doğduk
                    Yüreklerimizin
                    Tenlerimizin
                    Sıcaklığında
                    Büyüdük
Biz
Olduk
                    Bize
                    Armağan
                    Olduk
Göz
Kapaklarıma
Mühürlü
Sevdiğim
                    Sana
                    Aşık
                    Olduğum
                    Mutluluk
                    Ötelerinde
                    Heyecanınla
                    Yaşıyorum
Seni
Benim
Bile
Bilmediğim
Kadar
Seviyorum


06.10.2013

Hiç yorum yok: