17 Ekim 2013 Perşembe

yağmur kokusunda yürüyorum











ksb


yağmur kokusunda yürüyorum
damlalarla konuşuyorum
ıslak sokaklarda taş sektiriyorum
saçlarım damla yüreğim sağanak
                    güneşle kurulanıyorum
                    gündüzlerimi gecelere yakıyorum
                    dolunay bakışında rakılıyorum
                    sandalyeleri ters çeviriyorum
                    hayat kapanıyor ben hala içiyorum
karanlık sokakları ıslığımla aydınlatıyorum
sokak köpekleriyle konuşuyorum
evime kadar bırakıyorlar
anahtarla kilit savaşını kazanıyorum
yatağı bulamıyorum kanapeliyorum
                    düşlerimden düşüyorum
                    bir kuytuya yerleşiyorum
                    bir sigara içimi uyanıyorum
                    bir kahve içimi soluklanıyorum
                    gündüzlerimi gecelere yakıyorum
deniz kıyısında dalga seslerinde
eski bir dost görüyorum
masama davet ediyorum
hiç değişmemişsin diyor
yüreğimi göremiyor
                    kaldığımız yerde kalmışız
                    bir insan boyu ilerlememişiz
                    içiyoruz eskilere
                    sandalyeleri çeviriyoruz
hayat
duruyor
ben
gidiyorum
                    biriktirdiklerim
                    birarada
                    duramıyor
                    ceplerimden
                    dökülüyor
takip
eden
beni
bulamıyor
                    kuru
                    bir
                    ağacın
                    ıslak
                    göz
                    yaşlarında
                    gölgeleniyorum
hayat
duruyor
ben
gidiyorum
                    düşlerimden
                    gerçeklerimden
                    anlaşılmamaktan
                    gidiyorum
nehir
kıyısına
yerleşiyorum
                    aynı
                    olmayan
                    sularında
                    yıkanıyorum
uyuyorum


17.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yorumsuz güzel

koto serdar bulgu dedi ki...

sen kokuyorum, sen kadar yaşıyorum...