4 Ekim 2013 Cuma

Seninle uyandım



















by FE


Seninle uyandım
Yüzümü seninle yıkadım
Seninle kuruladım
Odamı seninle havalandırdım
                    İlk kahvemi senin tadında içtim
                    Kendimden geçtim
                    İlk sigaramda seni içime çektim
Güne sensiz de olsa
Seninle başladım
                    Biliyormusun
                    Dünyanın en güzel günaydını
                    Senin yanında uyandığım
                    Dünyanın en güzel iyi geceleri
                    Seninle yatağı girdiğim
Hayat
Seninle güne başlayınca güzel
Seninle aynı zeytine çatalı denk getirince güzel
Seninle kızarmış ekmeği bölüşünce güzel
Seninle şekersiz çaylarımızı paylaşınca güzel
Hayat seninle güzel
                    Hayat
                    Seninle güneşi batırınca güzel
                    Seninle karşılIklı içince güzel
                    Seninle tavanımıza dolunayı asınca güzel
                    Seninle uzanıp uykunda seni seyredince güzel
                    Hayat seninle güzel
Günaydınım
Sen
İyi
Gecelerim
Sen
                    İlk
                    Kahvem
                    Sen
                    İlk
                    Sigaram
                    Sen
Beni
Sen
Kadar
Yaşatan
Nefesim
Sen
                    Beni
                    Sensizlikte
                    Karamkara
                    Zindanlarda
                    Öldüren
                    Sen
Bir
Tek
Seni
Biliyorum
                    Bir
                    Tek
                    Seninle
                    Nefes
                    Alıyorum
Ötelerin
En
Ötesinde
Yaşıyorum
                    Bir
                    De
                    Seni
                    Seviyorum


04.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bir de sicacik pogaca olsa

koto serdar bulgu dedi ki...

yanında da güzelim nar çiçeği olsa........... devamını biliyorusun aşktanem...