11 Ekim 2013 Cuma

Aşktan ölmüş













by FE


Aşktan ölmüş
Ten gecelerinde prematüre olmuş
Kendi nefesinde boğulmuş
Paylaşımların yağlı ipini atkı yapmış
En yakınları uzağa denk gelmiş
Arafta huzur bulmuş
Yalnızlığına sımsıkı sarılmış
Hiçliğini italik bolt yapıp altını çizmiş
                    Karada kulaç atmış
                    Havada derine dalmış
                    Denizde beton ayaklarıyla yürümüş
                    Bir garip uzaktım
Dokunmaktan duymaktan
Anlamaktan dinlemekten
Sevmekten sevilmekten
Sevişmekten aşktan
Avaz avaz vazgeçmiş
Esmeyen rüzgardım
                    Arafıma izinsizce girdin
                    Karşıma oturdun
                    Konuşmadan anlattın
                    Yazmadan okuttun
                    Bakışınla dokundun
Gülüşünle ayağa kaldırdın
Hayat çizginle tuttun
Arafımı püfledin
Beni bize götürdün
                    Biriktirdiklerimi sen eyledin
                    Katlanma rakılarımı sen eyledin
Su gibi kanayan yaralarımı tenledin
Terk edişlerimi yürekledin
                    Yüreğinde
                    Doğurdun
                    Teninde
                    Büyüttün
Çürümüş
Bir
Ağacı
Orman
Eyledin
                    Ben
                    Sana
                    Borçluyum
Ben
Sana
Hayat
Borçluyum
                    Ve
                    Sana
                    Verebileceğim
Sadece
Ve
Sadece
Seni
Ömürlerimce
Sevmek

11.10.2013

3 yorum:

binbenvarbendeniceri dedi ki...

Super

Adsız dedi ki...

himm çok lezizzzzzz :)

koto serdar bulgu dedi ki...

bir de bana sor... kendini benim gÖrdüĞüm, hissettİĞim, yaşadıĞIm gİbi tatmanı istErİm ki mükemmelliğinin mutluluğunu sen de benim gibi yaşa...