20 Ekim 2013 Pazar

Hoşgeldin



 









Hoşgeldin
Bana mutluluk getirdin
Güneşi her zaman ki yerine kondurdun
Yüreğime taptaze sen çiçekleri açtırdın
Evimin içine kokunu yağdırdın
Sokağımda mutlu çocukları oynattın
Deniz kenarıma sen dalgaları kucaklattın
Hoşgeldin
Bana hayatı getirdin
Sensizlik uykusundan uyandırdın
İlk kahvem sigaram oldun
Penceremden içeri ilkbaharı güldürdün
Saatli maarife adını yazdırdın
Kuraklığımı sağanaklarınla yıkadın
Hoşgeldin
Bana nefesimi getirdin
Sensizlik intiharlarından doğurdun
Karanlık adımlarından kurtardın
Bakışlarıma sen kokusu mühürledin
Çürümüş tenimi tazeledin
Üşümüş yüreğimi yangınladın
Hoşgeldin
Bana bizi getirdin
Tek başıma geçmezliğimi sildin
Tedavülden kalkmışlığımı bitirdin
Sensizlik çöllerimi vahaladın
Çırılçıplak tenimi senledin
Kanayan yüreğimi hayatladın
                    Hoşgeldin
                    Hayat
                    Güzelim
                    Nefes
                    Nefesim
                    Hoşgeldin
                    Sensizlik
                    Terbiyelerinden
                    Kurtardın
                    Yürek
                    Üstü
                    Cezalarımı
                    Sonlandırdın
                    Hoşgeldin
                    Güneşi
                    Doğurdun
                    Yağmurları
                    Yağdırdın
                    Gökkuşağını
                    Renklendirdin
                    Sen
                    Kokusunu
                    Hayatıma
                    Açtırdın
                    Hoşgeldin
                    Beni
                    Bana
                    Getirdin
                    Hayatladın


20.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldik:)

koto serdar bulgu dedi ki...

hoşgeldin, bana, seni, bizi, beni, bir'i getirdin...