20 Ekim 2013 Pazar

Aşktanem
















ksb
Aşktanem
Ecelimle ölene kadar
Seninleyim
Yüreğinin dibindeyim
Aldığım her nefes
Bize bir ömür
Sevdiğim her an
Bize bir aşk
Seni sevmenin
İmkansız yolculuğundayım
Her adımımda
Her koşumda
Senin izin Var
Her bakışımda
Her dokunuşumda
Senin güzelliğin var
Sen kadar hayat
Biz kadar nefes
Sensiz anlarımda
Çocuğun elinden kaçan balon gibi
Gözyaşlarımla ufukta kayboluyorum
Sen bana gelince
Baloncunun bütün renklerine
Sahip oluyorum
Seninle uyuyabiliyorum
Seninle uyanabiliyorum
Güneşim sen dolunayım sen
Seninle gidebiliyorum
Seninle kalabiliyorum
Şehirim sen sahil kasabam sen
Seninle nefes alabİliyorum
Seninle yaşayabiliyorum
Hayat sen ömrüm sen
                    Seninle
                    Evet
                    Diyebiliyorum
                    Seninle
                    Çocuk
                    Düşünebiliyorum
                    Hayallerim
                    Sen
                    Gerçeklerim
                    Sen
                    Sana
                    Kadar
                    Bakabiliyorum
                    Sana
                    Kadar
                    Gelebiliyorum
                    Sana
                    Kadar
                    Yaşayabiliyorum
                    Her
                    Anım
                    Sen
                    Ben
                    Sen
                    Hayat
                    Biz
                    Seni
                    Delileri
                    Kıskandıracak
                    Kadar
                    Seviyorum


20.10.2013

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sen yokmusun sen :)

koto serdar bulgu dedi ki...

senin için varım aşktanem... sıcak poğaçan seni seviyor...