25 Ekim 2013 Cuma

Bir gün














B
ir gün
Bir kadını sevmeyi hayal ettim
Hayallerimin sığlığını
İmkansızlığınla yüzüme vurdun
Bir gün
Bir kadına aşık olmayı yüreğimden istedim
Yüreğimin darlığını aldın
Yüreğinle sonsuza kucakladın
Bir gün
Bir kadını özlemeyi özledim
Yangınların en kırmızısında
Özlemenin ne demek olduğunu dağladın
Bir gün
Bir kadınla bütün olmak istedim
Bütünün dünya dillerindeki anlamını sildin
Birlikte yeniden yazdırdın
Bir gün
Bir kadının teninde doğmak istedim
Teninin kıvrımlarında ıngaladım
Kokusunda erkek oldum
Hiç bir gün
Sonuna kadar ait olmak istemedim
Bana yüreğimden evet demenin
Mutluluk ötelerini armağan ettin
                    Bir
                    Gün
                    Seninle
                    Bir
                    Gün
                    Bir
                    Ömür
                    Bir
                    Gülüşün
                    Bir
                    Ömür
                   
Bir
                    Bakışın
                    Bir
                    Ömür
                    Bir
                    Kelimen
                    Bir
                    Ömür
                    Seni
                    Sevmekle
                    Ömrüme
                    Ömürler
                    Eklendi
                    Ölümsüz
                    Oldum
                    H
                    Bir
                    Gün
                    Seni
                    Benden
                    Alamaz
                    Bizi
                    Ayıramaz
                    Sevemeyene
                    Kadar

25.10.2013

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sevemeyene kadar