1 Temmuz 2013 Pazartesi

Sen başka kıtada

 















Sen başka kıtada
Kokun hala burada
Evin içinde dolaşıyor
                    Kanapeye oturuyorum
                    Kokun yanıma oturuyor
Mutfağa gidiyorum
Kokun kettle a basıyor
                    Banyoya giriyorum
                    Kokun duştan akıyor
Balkona çıkıyorum
Kokun erik ağacından gülümsüyor
                    Harflerime dokunuyorum
                    Kokunu yazıyor
Aynaya bakıyorum
Kokunu görüyorum
                    Zil çalıyor
                    Kokun geliyor
Pencereyi açıyorum
Kokun güne sarılmış içeriye doluyor
                    Sokağıma çıkıyorum
                    Kokun peşimden geliyor
Deniz kıyısına dokunuyorum
Kokun dalgalarla yüreğime vuruyor
                    Sen yanımda olmasanda
                    Kokun hayatımın baharında
Başka kıtada olsanda
Kokun yürek ucumda
                    Kokunla günaydınlaşıyorum
                    Kokunla kahvaltı yapıyorum
                    Kokunla kahvemle rakıyı bastırıyorum
Sen
Kadar
Kokuyorum
                    Sen
                    Kadar
                    Yürüyorum
Sen
Kadar
Duruyorum
                    Durduğum
                    Ulaştığım
                    Beklediğim
                    Uçtuğum
Her
Yerde
Kokun
Benimle
                    Seni
                    Hatırlatmıyor
                    Sen
Seni
Özletmiyor
Sen
                    Başka
                    Kıtada
                    Olsanda
Kokun
Yanımda
                    Bir
                    De
                    Sen
                    Geldin
                    Mi
İçiçe


01.07.2013


1 yorum:

Adsız dedi ki...

begendik