8 Temmuz 2013 Pazartesi

Sensizlik çöktü şehrime

 











by UK


Sensizlik çöktü şehrime
Erguvanlar ağladı
Kız Kulesi balıklama atladı
Boğaz Köprüsü intihar etti
Haydarpaşa taşındı
                    Galata Köprüsü Haliç e küstü
                    Galata Kulesi başka şehre göçtü
                    Vapur seferleri iptal oldu
                    Motorlar karaya kondu
Sandallar askere yazıldı
Adalar karayla birleşti
Yedi tepe toprağa eğildi
İstanbul adını kaybetti
                    Sensizlik çöktü yüreğime
                    Bakışlarım kilitlendi
                    Kelimelerim düğümlendi
                    Dilim kepenklerini indirdi
                    Tenim mühürlendi
Issız sokaklarda dolaşan
Deniz kenarında oturan
Mavi martılara bakan
Dalgalara kendini bırakan
Ben değilim
                    İnsanların gördüğü
                    İnsanların aradığı
                    İnsanların anlattığı
                    İnsanların dokunduğıu
                    Ben değilim
Sen
Gittin
İçimden
Sen
Çıktı
Geriye
Ben
Kalmadı
                    Sen
                    Gittin
                    Gündüzlerim
                    Karanlık
                    Gecelerim
                    Aydınlık
Sen
Gittin
Nefesim
Soluksuz
Bedenim
Kimsesiz
                    Sen
                    Gittin
                    Ben
                    Kaldım
Bana
Kalanı
Bulamadım
                    Sen
                    Dönene
                    Kadar
                    Hiçim
Sana
Dokunana
Kadar
Yokum
                    Sen
                    Gittin
                    Bana
                    Ben
                    Bile
                    Kalmadı
Bir
De
Arkandan
El
Salladım


08.07.2013

Hiç yorum yok: