9 Temmuz 2013 Salı

Günaydın

 















Günaydın
Kimsesizliğin sızısını tadanlara
                    Günaydın
                    Sevdiklerini yitirenlere
Günaydın
Acıların ortasında büyümüşlere
                    Günaydın
                    Yalnızlığın dibini içmişlere
Günaydın
Aydınlık günle karşılaşamamışlara
                    Günaydın
                    Tokluktan ve açlıktan karnı şişenlere
Günaydın
Karanlık odalarda yabancı cisimlerle tanışanlara
                    Günaydın
                    Yanındaki güzellikleri göremeyenlere
Günaydın
Tek başına güneşe ve dolunaya dokunanlara
                    Günaydın
                    Yüreğindeki boşluğu dolduramayanlara
Günaydın
Güzel bir dakika günü kurtarır diyenlere
                    Günaydın
                    Yüreğimden uzağa düşmüş sevgilim
Biliyorum şu anda kahvaltı anındasın
Ben de yaramaz zeytini çatala batırıp
Güzelim dudaklarına doğru uzatmak isterdim
Ama uzatamıyorum
                    Ben de yumurtanı soyup
                    Dörde bölüp tuz karabiber ağlatıp
                    Güzelim ellerinin yanına bırakmak isterdim
                    Ama bırakamıyorum
Ben de çayın bittiğinde
Hemen ayağa kalkıp doldurup
Kaşıksız ince bellini sana vermek isterdim
Ama veremiyorum
                    Ama
                    Seni
                    Sevdiğimi
                    Biliyorum
Şu
An
Uzağımda
Olsan
Da
İçime
Döneceğini
Biliyorum
                    Uzakları
                    Değil
                    De
                    İçime
                    Döneceğin
                    Anı
                    Yaşıyorum
Zaten
Hayat
Zor
Bırak
Detayları
                    Seni
                    Sıkan
                    Bir
                    Şey
                    Olduğunda
Gözlerini
Kapa
                    Ve
                    Göz
                    Kapaklarına
                    Saklanmış
                    Gözlerimi
                    Gör
Bu
Nasıl
Şiir
De
Me
                    Kendini
                    Yorma
Yorarsan
Da
Bana
Döndüğünde
Hepsini
Döverim
                    Bizi
                    Biz
                    Kadar
                    Bırakırım
Tabi
Ki
Bir
De
Öperim


09.07.2013

4 yorum:

Adsız dedi ki...

...GÜZEL...

Adsız dedi ki...

HARIKAAA... YUREGINE SAGLIK...(",)

Adsız dedi ki...

cok hoş

koto serdar bulgu dedi ki...

imkansız yüreğin olması bu satırları hayata ekleyemezdim, kendi yüreğimi güldüremezdim...