26 Temmuz 2013 Cuma

Kırk yıl










Kırk yıl
Bi kırk yıl daha düşünsem
Hayatın
Bizi aynı şehirde
Denk getireceğine inanmazdım
                    Hadi üzerine bir kırk yıl daha koysam
                    Hayatın
                    Bizi aynı mahallede
                    Denk getireceğine inanmazdım
E bir hadi daha üzerine bir kırk yıl eklesem
Hayatın
Bizi aynı sokakta
Denk getireceğine inanmazdım
                     Yetmedi üzerine bir kırk yıl daha biriktirsem
                     Hayatın
                     Bizi aynı kaldırımda
                     Yan yana geçireceğine inanmazdım
Bir kırk yıl daha üzerine sabitlesem
Hayatın
Bizi aynı anda
Göz göze getireceğine inanmazdım
                    Ama
                    Hayat öyle yaramaz ki
                    Bütün kırk yıllar toplansa
                    Bakmadan geçecek gözleri
                    Birbirinin içine mıhlar
Bütün kırk yıllar grev yapsa
İki eli birbirine yakıştırır
Hayat çizgilerini birleştirir
Birbirinin içine mıhlar
                    Kırk
                    Yıl
                    Sağanağı
                    Olsa
Ten
Kokularını
Birbirine
Aşklatır
                    Geceleri
                    Gündüzlere
                    Karıştırır
Yeniden
Doğuşları
Hayatlarına
Mıhlar
                    Kırk
                    Yıl
                    Büyük
                    Patlaması
                    Olsa
Yüreklerimizi
Bir
Saniyede
Birbirine
Doğurtur
                    Beni
                    Sana
                    Seni
                    Bana
Aşık
Ötesi
Yapar
                    Mutluluğumuz
                    Dünyayı
                    Şaşırtır
Yüreklerimiz
Bir
Olur
                    Hayatı
                    Anlamdırır
Di
Mi
Sevdiğim


26.07.2013

Hiç yorum yok: