7 Temmuz 2013 Pazar

Daha gitmeden

 

















by OM


Daha gitmeden
Birisini özlediniz mi
Özleyin
Gitmesini bile sevin
                    Daha gitmeden
                    Özlemeyi hissedin
                    Gittiğinde daha da çok özleyin
                    Dönüşünü sevin
Yokluğunda
Kucaklaşacağınız anı
Yüreğinizin üstüne hare yapın
                    Deliler gibi
                    Onsuz sokakları eskitin
Saatli maarifin yapraklarını
Döneceği güne kadar yırtın
Her sabah geldiği güne uyanın
                     Güne öyle düşün
                     Onsuzluğun kokusunu
                     Baharın çiçeklerine anlatın
Onsuzluğun çaresizliğini
Şarapcılarla paylaşın
Şişenin dibine onsuzluğu bırakın
                    Geceler bitmeyecek
                    Bitmesin
                    Gün başlayamayacak
                    Başlamasın
Onsuzluğu alın
Güneş yapın ay yapın
Geçin karşısına
Deliler gibi özleyin
                    Daha gitmeden
                    Birisini özlediniz mi
Ben
Özlüyorum
                    Daha
                    Gitmedin
                    Ama
                    Seni
                    Gitmiş
                    Kadar
                    Özlüyorum
Adını
Buraya
Yazamıyorum
Ama
Özlüyorum
                    Biliyorum
                    Ki
                    Sayılı
                    Gün
                    Biter
Ama
Bilirsin
Ki
Sayıları
Sevmem
                    Ben
                    Sevdiğime
                    Dokununca
                    Gülerim
Ama
Onsuzluğa
Ağlamasını
Da
Bilirim
                    Göz
                    Yaşlarım
                    Sana
                    Gökkuşağı
                    Olsun
İyi
Tatiller
Canım


07.07.2013

Hiç yorum yok: