26 Temmuz 2013 Cuma

Uyuyamamamın sebebi





















Uyuyamamamın sebebi
Sen yanımdasın diye olunca
Hayat boyu
Uyumaktan vazgeçiyorum
                    Kimseyi göremememin sebebi
                    Sen içimdesin diye olunca
                    Hayat boyu
                    Görmekten vazgeçiyorum
Hiç bir kokuyu duyamamamın sebebi
Senin kokun olunca
Hayat boyu
Başkasına dokunmaktan vazgeçiyorum
                    Gitmek istemememin sebebi
                    Seninle kalmak olunca
                    Hayat boyu
                    Yollara düşmekten vazgeçiyorum
Yalnız kalamamamın sebebi
Seninle nefes olmak olunca
Hayat boyu
Alıştığım yalnızlığımdan vazgeçiyorum
                    Kalabalığa karışmamamın sebebi
                    Senin bana yetmen olunca
                    Hayat boyu
                    Başkalarına gitmekten vazgeçiyorum
Kalbimin atmasını istemememin sebebi
Senin yüreğin olunca
Hayat boyu
Yüreğinin en derininden vazgeçemiyorum
                    Hiç uyuyamayacaksam
                    Senin için uyuyamamak isterim
Hiç görmeyeceksem
Senin için görmemek isterim
                    Hiç
                    Koku
                    Duyamayacaksam
Senin
İçin
Duymamak
İsterim
                    Hiç
                    Gidemeyeceksem
Senin
İçin
Gitmemek
İsterim
                    Hiç
                    Yalnız
                    Kalamayacaksam
Senin
İçin
Kalamamak
İsterim
                    Hiç
                    Kalabalık
                    Olamayacaksam
Senin
İçin
Olmamak
İsterim
                    Hiç
                    Kalbim
                    Atmayacaksa
Senin
İçin
Atmasını
İsterim


26.07.2013

Hiç yorum yok: