14 Temmuz 2013 Pazar

Seninle

 















Seninle
Gecelerim sabahı uyandırıyor
Dolunayla güneşi yapıştırıyor
Sensiz yatağıma sen doğuyor
Uzaklıklar derin nefes kadar oluyor
                    Seninle
                    Liseli aşıklar gibi
                    Heyecanlarım sağanak oluyor
                    Paçalarımdan akıyor
                    Yüreğim derin derin titriyor
Seninle
Alfabeyi yeniden öğreniyorum
Kırmızı kurdelayı tekrar takıyorum
Sevgililer haftasına seninle gidiyorum
Müsamerede sana şarkılar söylüyorum
                    Seninle
                    Kaybettiklerimi buluyorum
                    Özlemlerimi doyasıya yaşıyorum
                    Tenimin anlamına kavuşuyorum
                    Yüreğimi gizli çekmecesinden çıkarıyorum
Seninle
Her anımı dolduruyorum
Geceleri üzerimize çekiyorum
Sabahları seninle uyandırıyorum
Odamı kokunla imkansızlaştırıyorum
Mahallemi güzelliğinle boyuyorum
                    Seninle
                    Yeniden doğuyorum
                    Sevgiyi aşkı seninle öğreniyorum
                    Dokunmayı hissetmeyi seninle yaşıyorum
                    Yüreğimi seninle parlatıyorum
Seninle
Yürüdüğüm
Yollar
Ihlamur
Ihlamur
Kokuyor
                    Seninle
                    Oturduğum
                    Sahil
                    İçimize
                    Mavi
                    Dalgalarını
                    Gönderiyor
Seninle
Olduğum
Masa
Bizim
İçin
Kendini
Parçalıyor
                    Sen
                    Uyanmadan
                    Güneş
                    Doğmuyor
Sen
Dokunmadan
Bahar
Gelmiyor
                    Sen
                    Bakmadan
                    Gökkuşağı
                    Açmıyor
Sen
Gelmeden
Hayat
Başlamıyor
                    Sen
                    Gittiğinde
                    Ben
                    Kalmıyor
Seninle
Seninim
                    Sen
                    Kadar
                    Hayata
                    Geçerim
Severim


14.07.2013

Hiç yorum yok: