4 Temmuz 2013 Perşembe

Her yaktığım sigarada










ksb


Her yaktığım sigarada
Seni içimden üflüyorum
Tam karşıma sabitliyorum
Günde iki paket seyrine dalıyorum
                    Her gittiğim deniz kenarında
                    Kıyıya vuran dalgalara dokunuyorum
                    İçinden bizi çıkarıyorum
                    Martılara uzatıyorum
                    Dipsiz tüpsüz biz halimize dalıyorum
Gözlerimi kapatıyorum
Karanlığı yakan dudaklarını görüyorum
Seve seve teslim oluyorum
Her öpücükle yeniden doğuyorum
İmkansızlığın dudak haline esir oluyorum
Hiç bir aftan yararlanmıyorum
Dudak boyu hapsoluyorum
                    Gözlerimi açıyorum
                    Tenin boyunca uzanıyorum
En güzel şarkıları
En güzel hikayeleri
En güzel duyguları
En güzel anları
En imkansız tarifleri
Teninden dinliyorum
                    Vücudunun gizli bir köşesinde
                    Kök salıyorum
                    Sana kadar büyüyorum
                    Sen kadar sağanak oluyorum
Birbiriyle
Bütünleşen
Tenlerimizin
Vesikalık
Fotoğrafına
Bakıyorum
                    Yerimde
                    Duramıyorum
Koşa
Yana
Sana
Bana
Bize
Geliyorum
                    Sahiline
                    Kavuşan
                    Dalga
                    Mutlulğunda
                    Tenine
                    Kavuşuyorum
Hiç
Bir
Deniz
İçin
Senden
Ayrılmıyorum
                    Teninin
                    Her
                    Miliminde
                    Dalga
                    Olup
                    Çoğalıyorum
Biliyorum
Böyle
Satırlarda
Yüzün
Kızarır
                    Olsun
Kırmızı
Da
En
Çok
Sana
Yakışır


04.07.2013

Hiç yorum yok: