6 Temmuz 2013 Cumartesi

Azgın bir nehirdim

 

















by GG


Azgın bir nehirdim
Kaç söğüt gölgesi geçtim
Kaç yaprağı nefesimde gezdirdim
Hiç durmadan sürekli koştum
Kasabaları şehirleri ardıma bıraktım
Hiç durmadan sürekli aktım
                    Derken
                    Erken ya da geç değilken
                    Önce deltana düştüm
                    Durgunluğuma dokundum
                    Koşularımdan duruldum
                    Sana kalakaldım
Sonra okyanusuna ulaştım
Nehirliğimden utandım
Kocaman yüreğinde ufaldım
Güzelim kucağında kayboldum
Göz kapaklarına saklandım
Yine sana kalakaldım
                    Tuttun yüreğimden
                    Sen kadar büyüttün beni
                    Sen ve ben olduk
                    Okyanuslardan taştık
                    Kendi sularımızı doğurduk
                    Birbirimizle yoğrulduk
                    Bir olduk
İçimde hala
Nehir suları olduğunu biliyordun
Belki de korkuyordun
Sana karıştım biz olduk bir olduk
Ancak sen yüreğimden çıkarsan
Nehir olarak kalırım
Sen ben biz olduğumuz nefeslerimizde
Nehir ötesi sen ben biz kadarım
Gerisi gerisi işte
                    Eğer
                    Benden
                    Şüpheye
                    Düşersen
Sana
Bakan
Bana
Bak
                    Gözlerimde
                    Kendini
                    Göreceksin
Arkanı
Dönüp
Gittiğinde
                    Göz
                    Yaşlarım
                    Seni
                    Takip
                    Edecek
Sana
Karışacak
                    Bana
                    Nehir
                    Bile
                    Kalmayacak
Benden
Şüpheye
Düşersen
                    Geçmişime
                    Değil
                    Yanındaki
                    Anıma
                    Bak
Eğer
Bizi
Yanyana
Görüyorsan
                    Yak
                    Bir
                    Sigara
                    Keyfine
                    Bak
Öperim
Özlerim

06.07.2013

Hiç yorum yok: