1 Temmuz 2013 Pazartesi

Daldım gittim sana

 









by BG


Daldım gittim sana
Derin mavilerin uçuğuna
İmkansız dokunuşların doğuşuna
Nefes ötesi dudaklarına
Bir hayat içimi bakışlarına
                    Daldım gittim sana
                    Macun renkleri yumuşağı ellerine
                    Yıldız kayması dokunuşlarına
                    Bahar bayramı tenine
                    İmkansız soluklu yüreğine
Daldım gittim sana
Hayat derini düşüncelerine
Hayat güzeli anlamlarına
Hayat sabırı sabitlerine
Hayat uçumu kahkahalarına
                    Daldim gittim sana
                    Beni delirten kokuna
                    Beni mühürleyen dudaklarına
                    Beni doğurtan tenine
                    Beni öte de yaşatan yüreğine
Daldım gittim sana
Oksijensiz en derinlerine
Tüpsüz en uçlarına
Nefessiz en imkansızlarına
Vurgun yerine mükemmeliğinle tanıştım
Kendimi aştım sana ulaştım
                    Daldım
                    Gittim
                    Sana
Kendim
Kadar
Kaldım
Sana
                    Derinine
                    Uzandım
Nefesine
Sarıldım
                    Bütününü
                    İçime
                    Aldım
Sevgiyle
Büyüttüm
                    Bedenime
                    Sığmadım
Ruhuma
İmzaladım
                    Daldım
                    Gittim
                    Sana
Deliliğimi
Parlattım
                    Gözlerimi
                    Mıhladım
Yüreğimi
Taçladım
                    Iskalamadım


01.07.2013

Hiç yorum yok: