30 Temmuz 2013 Salı

Bakışımda sen dokunuşumda sen





















Bakışımda sen dokunuşumda sen
Tutuşumda sen içiçe geçmelerimde sen
Adımlarımda sen varışlarımda sen
Özlemlerimde sen kavuşmalarımda sen
Gözyaşlarımda sen kahkahalarımda sen
Bildiklerimde sen bilmediklerimde sen
Tenimde sen yüreğimde sen
Hayat sen nefes sen
                    İmkanızları sıradanlaştırmamda
                    Duvarları yıkmamda
                    Belkileri evetlemelerimde
                    Hayata tutunuşlarımda
                    Yalnızlığa vedalarımda
                    Tenimi her gün doğuruşlarımda
                    Yüreğimi çılgınca güldürüşlerimde
                    Sen hep sen
Hayatıma geldin
Hayat getirdin
Tenime geldin
Tenimi getirdin
Yüreğime geldin
Yüreğimi armağan ettin
                    Sana eksiğim
                    Sen kadar eksiğim
                    İçime sen dolunca
                    Ben kadar oluyorum
                    Seninle doğuyorum
                    Seninle büyüyorum
Artık
Ben
Değilim
Bizim
Birim
                    Artık
                    Yalnız
                    Değilim
                    Seninleyim
Artık
Katlanan
Değilim
Seninle
Keyiflenenim
                    Artık
                    Uzak
                    Değilim
                    Senin
                    İçindeyim
Biliyorum
Seni
Seviyorum
                    Biliyorum
                    Senin
                    Kadar
                    Nefes
                    Alıyorum
Biliyorum
Biriz
Birbirimiziz
                    Gerisi
                    Gerisi
Severim


30.07.2013

Hiç yorum yok: