5 Temmuz 2013 Cuma

Bir gün

 









 


 

Bir gün
Sesimi duyamayacak kadar
Uzak bir gün
                    Bir bakış
                    Gözlerimi göremeyecek kadar
                    Uzak bir bakış
Bir duruş
Sabitliğimi bilemeyecek kadar
Uzak bir duruş
                    Bir sahil
                    Taşlarımı sektiremeyecek kadar
                    Uzak bir sahil
Bir cüce
Kısalığımı hissetmeyecek kadar
Uzak bir cüce
                    Bir elma
                    Isıramayacağım kadar
                    Uzak bir elma
Bir dokunuş
Tenimin sesisini duyamayacak kadar
Uzak bir dokunuş
                    Bir susuş
                    Kelimelerime dokunamayacak kadar
                    Uzak bir susuş
Bir susuş
Yaşadıklarımı taşıyamayacak kadar
Uzak bir susuş
                    Bir hayat
                    Biriktirdiklerimi silecek kadar
                    Uzak bir hayat
Bir hayat
Yüreğİmi zımparalayacak kadar
Uzak bir hayat
                    Hayatımın
                    Bir
                    Kısmını
                    Böyle
                    Yaşadım
İnsanların
Karşısına
Kendim
Kadar
Çıktım
                    Kimine
                    Cüce
                    Kaldım
                    Kimine
                    Devasa
Kimine
Eksik
Kaldım
Kiminden
Alacaklı
                    Kiminden
                    Uzak
                    Durdum
                    Kiminin
                    Tam
                    İçine
                    Düştüm
Her zaman herkes için
Düzeltilmesi gerekenlerim oldu
Saçımdan kiyafetlerimi
Aitsizliğimden gidişlerime
Her zaman herkes için
Düzeltilmesi gerekenlerim oldu
                    Oysa
                    İlk görüşte beni sevdiklerinde
                    Gördüklerini sevmişlerdi
                    Bir adım sonra
                    Gördüklerinden
                    Çıkması ya da toplanması
                    Gerekenler ortaya çıktı
Ben
Kendim kadarını biliyordum
Bir tarafım çıkarsa
Eksik kalıyordum
Bir olmayan eklenirse
Fazla kalıyordum
                    Hayatın
                    İçine
                    Bazen
                    Bir
                    Koto
                    Yu
                    Sığdırmak
                    Zor
                    Oluyor
Sevginin
Ortasında
Koto
Ya
Dayanmak
Zor
Oluyor
                    Haksızsınız
                    Demiyorum
Koto
Nun
Sizce
En
Güzel
Halini
En
Değerli
Halini
Yaşamasını
İstiyorsunuz
                    Bu
                    Şiir
                    Elimden
                    Kaçtı
                    Kendi
                    Başına
                    İlerliyor
Neyse
Eninde
Sonunda
Koto
Koto
Kadar
                    Sevdiğiniz
                    Bir
                    Tarafı
                    Varsa
                    Sizin
                    Olsun
Sevmediğiniz
Taraflarımı
Bana
Bırakın
Siz
Yorulmayın
                    Ben
                    Onları
                    Taşımaya
                    Alışığım
Eninde
Sonunda
Cümle
Bir
Koto
Vardı
Diye
Başlayacak
                    Nefes
                    İllaki
                    Son
                    Kez
                    Alınacak
Kısmet



05.07.2013

Hiç yorum yok: